mandag den 5. marts 2012

Introkurser #1 Mandag

Jeg skrev i går jeg ikke kunne nå at lave et indlæg, men det kunne jeg godt.
Jeg skrev jo noget om vi skulle ud på nogle forskellige skoler i den her uge og idag var vi ude ved en frisørskole, ting. Eller den pakke jeg havde valgt var, det var rigtig sjovt og hyggeligt! Vi skulle vaske hår på hinanden også måtte vi glatte eller krølle hinandens hår bagefter. Det var super hyggeligt! Og jeg lærte i hvertfald noget og nu har jeg besluttet mig for at jeg vil være fotograf eller frisør! Jeg tager billeder hver dag i den her uge, men de bliver nok med mobilen, så de bliver ikke de bedste, men ja. Jeg vil logge af og gøre mig klar til koncerten senere! Skal sidde i en bil i to timer, wuhu! Men hallo. Når vi kommer til Århus skal vi på McD også kooooncerten! GLÆDER MIG SÅ MEGET! 

1 kommentar:

  1. Nise... Du må altså gerne lige krølle mit hår en dag, for det kan jeg slet ikke finde ud af! haha. <3

    _ emily

    SvarSlet