søndag den 4. marts 2012

Aner ikke hvad titelen skal være

Hej læsere ♥
Først og fremmest vil jeg sige at der ikke kommer et indlæg i morgen, da jeg ikke kan få mulighed for det. Jeg skal op og i skole .. Eller jeg skal til Haderslev ud på en masse skoler, for at se hvad jeg vil efter niende, det skal jeg hele ugen, så vi har fri klokken 14 hver eneste dag hele næste uge, nå. Men fordi jeg ikke kan blogge i morgen er fordi jeg skal til koncert i Århus. Jeg skal koncert med Rise Against!! Jeg glæder mig så meget. Rise Against er ikke lige det band jeg hører aller mest, men jeg kunne ikke takke nej, da min veninde tilbød mig en bilet (jeg skal selvfølgelig give hende penge for den) men jeg kunne ikke! + Jeg elsker forsangerens stemme, den er så .. speicel! Men, jeg kommer først hjem sent, så jeg kommer ikke til at kunne lave et indlæg, jeg beklager .. Men jeg tager nok nogle billeder og viser om tirsdagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar