tirsdag den 6. marts 2012

Rise Against!

Hej læsere ♥
Jeg var jo til koncert i går, som i vel har læst og hold da ... helt op! Den koncert var virkelig god. Jeg savner virkelig Rise Against, at jeg kunne græde. Jeg ved godt det måske ikke er noget at græde over, men .. Jeg er meget følsom og savner helt følelsen af at stå og høre på et band, som man elsker! Jeg kunne være til koncert 24/7! Uden pis .. Men denne koncert, var min første sådan "vilde" koncert. Der var fulde mennesker også var der dem som skubbede til alle, så man næsten væltede, fordi folk tumlede ind i hinanden. Og alle de folk som surfede rundt over alle os andre! Opvarmnings bandsne var virkelig også fede! Kunne bedst lide nummer to, men hold nu op .. Det var den bedste koncert, virkelig. Ville så gerne spole tiden tilbage og tage til den igen! Åh. SKAL SÅ MEGET MED TIL DERES NÆSTE I DK! 

2 kommentarer:

  1. Hej Denise!

    Jeg har været så heldig at modtage en blogaward.
    Jeg skal videregive den til 5 nye blogs og har valgt at din skal være en af dem!
    Hvis du tager imod denne Award, skal du vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, og ligeledes sende dem en award :-)
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig.

    SvarSlet
  2. Er fuldkommen forelsket i din blog, og følger dig nu. Du er velkommen til at kigge på min blog. Kram

    annaagatheag.blogspot.com

    SvarSlet